Pozostałe aktualności

Wiele urzędowych spraw załatwisz przez Internet na stronie www.e.sepopol.pl

  • 19-02-2021
 
W Urzędzie Miejskim w Sępopolu wprowadzony został innowacyjny system informatyczny. Cyfryzacja usług umożliwia załatwienie wielu spraw urzędowych przez internet. Wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu na stronie www.e.sepopol.pl
 
Informacje dotyczące podatków, gospodarki odpadami, deklaracje, wnioski, możliwość sprawdzenia wysokości zobowiązań, powiadomienia o zbliżających się terminach płatności, płatności online – to usługi, informacje, dokumenty dostępne po zalogowaniu w systemie.
 
Tam nasi mieszkańcy i kontrahenci mogą:  sprawdzać historię i stan swoich zobowiązań oraz szybko i bezpiecznie realizować płatności (podatki i opłaty, w tym za odbiór odpadów komunalnych). Wszystkie dane do przelewu wypełniane są automatycznie.
 
JAK TO ZROBIĆ?
1️⃣ Poprzez profil zaufany – po zalogowaniu bezpośrednio korzystasz z wszystkich funkcji systemu.
2️⃣ Poprzez rejestrację na stronie internetowej www.e.sepopol.pl. W takim przypadku konieczna będzie jednorazowa wizyta w Urzędzie Miejskim w Sępopolu, w celu potwierdzenia tożsamości.
 
Wszelkich informacji na temat platformy i sposobu rejestracji można uzyskać w Wydziale Finansowym, tel. 89 7613581 lub 89 7613161. 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją