Pozostałe aktualności

Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci i rodzin z PPGR w rozwoju cyfrowym

  • 01-06-2023
Przypominamy o obowiązku składania oświadczeń dotyczących posiadania sprzętu komputerowego otrzymanego w ramach programu Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci i rodzin z PPGR w rozwoju cyfrowym.
      
 
          Uprzejmie przypominamy, o obowiązku składania co 6 miesięcy oświadczenia o posiadaniu sprzętu komputerowego otrzymanego w ramach programu Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci i rodzin z PPGR w rozwoju cyfrowym. Obowiązek ten trwa 2 lata od chwili otrzymania sprzętu komputerowego. Oświadczenie należy składać od dnia 1.06.2023r. do dnia 30.06.2023r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępopolu.
 
          Przypominamy, że złożony przez Gminę Sępopol wniosek w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci i rodzin z PPGR w rozwoju cyfrowym -  „Granty PPGR” został zaakceptowany i podpisany przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Dzięki temu otrzymaliśmy środki finansowe w wysokości 832.100,00 zł. Ostateczna maksymalna kwota ustalona przez Centrum Projektów - Polska Cyfrowa, na zakup jednego komputer to 2.500 zł. Zakup zrealizowany został w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych. Łącznie w obu postępowaniach wpłynęło ponad 20 ofert, spośród których wyłoniono dostawcę sprzętu. Została nim firma NTT Technology Sp. z o.o. z Warszawy. Dzięki środkom z programu zrealizowano zakup 314 laptopów, które trafiły do dzieci byłych pracowników PPGR.
          Zgodnie z regulaminem konkursu Gmina Sępopol jest zobowiązana do utrzymania efektów przez okres 2 lat od zakończenia projektu. Za zakończenie projektu rozumie się zaakceptowanie przez Operatora końcowego rozliczenia projektu grantowego. W związku z tym Gmina Sępopol opracowała procedurę monitorowania utrzymania efektów projektu. Monitoring obejmie wszystkie osoby, które odbiorą sprzęt komputerowy.
 
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami w/w procedury.
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją