Aktualności

WYŁONIONO WYKONAWCĘ PRAC DOTYCZĄCYCH MODERNIZACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEJ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW.

  • 07-11-2018
22 sierpnia 2018r. podpisano umowę z wykonawcą prac dotyczących unowocześnienia informatycznego systemu obsługi petentów. Umowa jest konsekwencją rozstrzygnięcia II postępowania przetargowego, w którym najkorzystniejszą ofertę złożyła firma ZETO PROJEKT Sp. z o.o. z Olsztyna. 
Środki przeznaczone na wykonanie zadania pochodzą z konkursu ogłoszonego przez Warmińsko-Mazurski Urząd Marszałkowski w ramach środków Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Nasz wniosek znalazł się na liście inwestycji którym przyznano wsparcie finansowe w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych. Szacunkowa całkowita kwota inwestycji wynosiła ponad 600 000 zł, natomiast oferta firmy ZETO PROJEKT Sp. z o.o. opiewa na kwotę 402 517,50 zł.
               
Dzięki przeprowadzeniu modernizacji informatycznego systemu obsługi petentów, możliwe będzie między innymi: regulowanie płatności online bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie, sprawdzenie stanu zobowiązań finansowych wobec gminy, bezpośredni podgląd etapu na jakim aktualnie znajduje się załatwianie złożonego drogą elektroniczną lub tradycyjną wniosku oraz wiele innych udogodnień, dzięki którym bez wychodzenia z domu można będzie załatwić sprawy urzędowe przy pomocy internetu. W ramach projektu dokonana będzie również gruntowna wymiana sprzętu komputerowego w urzędzie miejskim.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją