Aktualności

PONAD 600 000 ZŁ DLA GMINY SĘPOPOL

  • 09-11-2018
30 listopada 2017 r. w Olsztynie miało miejsce podpisanie umowy o dofinansowanie projektu „E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Sępopol”, przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego Gustawa Marka Brzezina, Wicemarszałka Mirona Sycza oraz Burmistrza Sępopola Irenę Wołosiuk.
W ramach projektu „E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Sępopol” zaplanowano cyfryzację dokumentacji gromadzonej w urzędzie oraz uruchomienie Centralnej Platformy E-Usług Mieszkańca, a także elektronicznego systemu obiegu dokumentów w urzędzie. Ponadto opracowana będzie dokumentacja Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zakupiony zostanie niezbędny sprzęt informatyczny i oprogramowanie oraz modernizacji będzie podlegał system dziedzinowy obecnie używany w urzędzie. Nowe systemy będą wspomagały realizację zadań publicznych przez Gminę Sępopol oraz wpłyną pozytywnie na poszerzenie dostępu mieszkańców do informacji i zasobów Urzędu Gminy.  Dzięki realizacji projektu wzrośnie liczba urzędowych spraw załatwianych  elektronicznie, co spowoduje usprawnienie procesów administracyjnych  i uproszczenie obowiązków urzędowych ciążących na petentach urzędu.
 
Projekt „E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Sępopol”  został wybrany do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
 
Wartość całkowita projektu to ponad 600 000,00 zł z 85% udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej.
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją