Aktualności
Akcesoria komputerowe dla dzieci byłych pracowników PPGR
- 02-01-2023
Wyłoniliśmy dostawcę sprzętu i zapraszamy wszystkich którzy otrzmali laptopy po odbiór dodatkowych akcesoriów.
Z zaoszczędzonych środków, przyznanych w ramach programu rządowego „Granty PPGR”, burmistrz Sępopola zakupiła dodatkowe akcesoria służące zwiększeniu komfortu pracy z laptopami, które trafiły do dzieci byłych pracowników PPGR. W pierwszym postępowaniu zakupiono 314 laptopów, następnie z oszczędności poprzetargowych kupiono akcesoria w postaci: myszek komputerowych, słuchawek oraz toreb służących do przenoszenia laptopów, a dzięki kolejnym oszczędnościom, zakupiono hub’y rozszerzające ilość portów przy pomocy których można skomunikować się z komputerem. Wśród dodatkowych złączy w które wyposażone są adaptery HUB, znajdują się: 3 porty USB (w tym jeden USB 3.0), 1 port USB-C charging 100W, 1 port HDMI 4K, czytnik kart pamięci SDXC oraz czytnik kart MicroSD. W zapytaniu ofertowym łącznie wpłynęły 4 oferty, a najkorzystniejsza została złożona przez firmę: Centrum Informatyczne Polsoft S.C. z Warszawy, na kwotę 47 118,84 zł. Gwarancja na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
Zapraszamy po odbiór dodatkowych akcesoriów od 2 stycznia 2023 roku, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępopolu.
Jednocześnie przypominamy o konieczności składania oświadczeń, dotyczących posiadania i wykorzystywania otrzymanego sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu Cyfrowa Gmina Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”. Oświadczenia należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępopolu do końca stycznia 2023 roku.
Poniżej zamieszczamy formularz wymaganego oświadczenia.
Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji
Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją
Załączniki
-
Oświadczenie PPGR
DOC Rozmiar: 660 KiB Ilość pobrań: 383