SARS-CoV-2
Uwaga!!! Czasowa zmiana organizacyjna pracy Urzędu Miejskiego
- 12-04-2021
Urząd Miejski w Sępopolu od 12 kwietnia pracuje w odmiennym trybie. Wszystkie zadania będą realizowane, jednakże z uwagi na niebezpieczeństwo związane z zagrożeniem epidemiologiczntm, pewnym ograniczeniom ulegnie bezpośrednia obsługa interesantów. Rekomendujemy załatwianie spraw telefonicznie, poprzez email oraz elektroniczną skrzynkę podawczą.
W celu zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 nastapiły zmiany organizacyjne pracy Urzędu Miejskiego w Sępopolu polegające na:
1. Ograniczeniu przyjmowania interesantów poprzez utworzone biuro podawcze czynne w godz. od 9 00 do 12 00, umożliwiające złożenia korespondencji (pisma, wnioski itp.).
2. Prosimy o zgłaszanie się do urzędu w sprawach BARDZO PILNYCH, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem w wyznaczonym biurze podawczym. Podczas wizyty w urzędzie prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości, zasłaniania nosa i ust oraz dezynfekcji dłoni. Rekomendujemy załatwianie spraw telefonicznie, poprzez e-mail oraz elektroniczną skrzynkę podawczą.
3. KASA URZĘDU – otwarta w godzinach od 9 00 do 12 00.
Zmiany organizacyjne obowiązują od 12 kwietnia 2021 r. do odwołania.