Logo: Urząd Gminy Sepopol
Dzisiaj jest: 27/07/24, godzina: Aktualna godzina
Logo: BIP

Konkursy

"Gramy w wiatr - zmieniamy świat" — konkurs dla uczniów z atrakcyjnymi nagrodami

Zapraszamy uczniów Szkół Podstawowych z terenu naszej gminy do udziału w konkursie plastycznym i technicznym "Gramy w wiatr — zmieniamy świat". Organizatorem konkursu jest Energix Polska Sp. z o.o., który przewidział bardzo atrakcyjne nagrody dla uczestników oraz szkół.

Konkurs jest adresowany do uczniów szkół podstawowych z gminy Sępopol.
Szkoły biorące udział w Konkursie:
• Szkoła podstawowa w Dzietrzychowie,
• Szkoła Podstawowa w Ponikach,
• Zespół Szkono-Przedszkolny w Sępopolu
• Szkoła Podstawowa w Wiatrowcu.

Uczeń może przystąpić do Konkursu w 1 z 4 kategorii:
- Konkurs plastyczny indywidualny dla uczniów zerówek oraz klas 1-3,
- Konkurs plastyczny indywidualny dla uczniów klas 4-6,
- Konkurs plastyczny indywidualny dla uczniów klas 7-8,
- Konkurs techniczny dla uczniów klas 6-8 – grupy 3-5 osobowe.

Określenie charakterystyki prac:
Praca biorąca udział w Konkursie plastycznym powinna być wykonana w formie płaskiej, na papierze w rozmiarze A4 lub A3, dowolną techniką plastyczną, np. ołówek, farby plakatowe, farby akwarelowe, pastele suche, pastele olejne, kredki, grafika, collage (wyklejanki).

Praca zgłoszona do Konkursu technicznego — przykładowe propozycje: makiety, grafika komputerowa, instalacje, prace techniczne, filmy, fotografie, rzeźby

Prace należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 20 maja 2022 roku osobiście w siedzibie Organizatora w Bartoszycach, ul. Marii Konopnickiej 2a godzinach 8.30-16.00 lub za pośrednictwem poczty/przesyłki kurierskiej na adres: Biuro Budowy Energix Polska/ONDE, ul. Marii Konopnickiej 2a, 11-200 Bartoszyce z dopiskiem: Konkurs „Gramy w wiatr — Zmieniamy świat” 7.
Każdy uczestnik może zgłosić tylko 1 pracę swojego autorstwa. Uczestnik może przystąpić do Konkursu plastycznego lub Konkursu technicznego, nie ma możliwości zgłoszenia w obydwu kategoriach.

Informacja o Nagrodach na Konkurs plastyczny i Konkurs techniczny organizowany przez Energix Polska Sp. z o.o. w terminie 19.04-20.05.2022 dla uczniów Szkół Podstawowych z gminy Sępopol pod nazwą „Gramy w wiatr – zmieniamy świat”:

• Organizator przewiduje następujące nagrody dla wygranych biorących udział w konkursie indywidualnym plastycznym:
I. Kategoria wiekowa: Zerówka + Klasy 1-3 – 3 najlepsze prace nagrodzone voucherami do sklepu sportowego / sklepu z artykułami RTV,
1 miejsce – 1500,00 PLN;
2 miejsce – 1000,00 PLN;
3 miejsce – 500,00 PLN.

II. Kategoria wiekowa klasy 4-6 – 3 najlepsze prace nagrodzone voucherami do sklepu sportowego / sklepu z artykułami RTV,
1 miejsce – 1500,00 PLN;
2 miejsce – 1000,00 PLN;
3 miejsce – 500,00 PLN

III. Kategoria wiekowa klasy 7-8 – 3 najlepsze prace nagrodzone voucherami do sklepu sportowego / sklepu z artykułami RTV,
1 miejsce – 1500,00 PLN;
2 miejsce – 1000,00 PLN;
3 miejsce – 500,00 PLN

• Organizator przewiduje następujące nagrody dla wygranych biorących udział w konkursie grupowym technicznym:
3 najlepsze zespoły z klas 6-8 otrzymają następujące nagrody:
1 miejsce – 3000,00 PLN;
2 miejsce –2000,00 PLN,
3 miejsce – 1000,00 PLN.

Wysokość nagród dla poszczególnych osób zależy od liczebności grupy, która zgłasza się do Konkursu.

Nagrody będą w postaci voucherów do sklepu sportowego / z artykułami RTV.

• Szkoły otrzymają nagrodę w formie darowizny:
1. Szkoła, z największym procentem uczniów uczestniczących w konkursie względem ogólnej liczby uczniów danej szkoły: 10 000 PLN,
2. Szkoła, która zajęła drugie miejsce 5 000,00 PLN
3. Szkoła, która zajęła trzecie miejsce 2 000,00 PLN
4. Szkoła, która zajęła czwarte miejsce 1 000,00 PLN.

• Dla Laureatów Konkursu, którzy zajmą pierwsze miejsce oraz ich całej klasy z wychowawcą Organizator przewiduje dodatkową nagrodę w postaci wizyty na Farmie Wiatrowej Sępopol. Termin wycieczki będzie do indywidualnego ustalenia z Kierownikiem Projektu, w zależności od dostępności pracowników Organizatora, z zachowaniem wszelkich norm oraz zasad bezpieczeństwa.
 
Szczegóły konkursu na stronie organizatora: 
 

Informacja o wynikach otwartego konkursu ofert z dnia 27 stycznia 2022 r

Informacja o wynikach otwartego konkursu ofert z dnia 27 stycznia 2022 r. na realizację zadania własnego Gminy Sępopol w 2022 r. dot. „Pomocy społecznej poprzez wsparcie działań na rzecz osób pozostających w trudnej sytuacji życiowej – dystrybucja żywności w ramach FEAD"
 

Informacja o wynikach konkursu z dnia 12 stycznia 2022 r. na realizację zadań własnych Gminy Sępopol w 2022 r. dot. „Wspierania działalności klubów sportowych realizujących zadania na rzecz rozwoju sportu w Gminie Sępopol”

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert z dnia 27 stycznia 2022 r. na realizację zadania własnego Gminy Sępopol w 2022 r. dot. „Pomocy społecznej poprzez wsparcie działań na rzecz osób pozostających w trudnej sytuacji życiowej – dystrybucja żywności w ramach FEAD”

Zaproszenie do udziału w pracach Komisji Konkursowej

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert z dnia 12 stycznia 2022 r. na realizację zadań własnych Gminy Sępopol w 2022 r. dot. „Wspierania działalności klubów sportowych realizujących zadania na rzecz rozwoju sportu w Gminie Sępopol”

Ogłoszenie konkursu na realizację zadań własnych Gminy Sępopol w 2021 r.

ARiMR zaprasza do udziału w konkursie pt. "Akcja Reanimacja i Moc Ratowania"

Organizowany przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Konkurs pt. „Akcja Reanimacja i Moc Ratowania” kierowany jest do ratowników z Zespołów Ratownictwa Medycznego (dalej: ZRM) i strażaków z Ochotniczej Straży Pożarnej (dalej: OSP) z obszarów wiejskich.
Jego efektem ma być nagranie filmowe z instruktażem udzielania pierwszej pomocy, czyli czynności wykonywanych w razie wypadku, urazu bądź nagłego ataku choroby, których zadaniem jest ochrona życia lub zdrowia poszkodowanego, oraz zminimalizowanie niekorzystnych następstw, zanim udzielona zostanie specjalistyczna pomoc medyczna.

11 września 2021 roku tj. w Światowym Dniu Pierwszej Pomocy ogłosimy wyniki Konkursu i uhonorujemy drobnymi upominkami wszystkich przedstawicieli ZRM i OSP biorących udział w Konkursie a zwycięzców nagrodami (tj. za zajęcie I, II i III miejsca).
Najlepszy filmik zostanie opublikowany na stronie i w mediach społecznościowych ARiMR.
ZAŁOŻENIA KONKURSU
1. Konkurs trwa od dnia 9 lipca 2021 r. do dnia 20 sierpnia 2021 r.
2. Uczestnikiem Konkursu może być każda pełnoletnia osoba filmująca posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca ratownikiem medycznym (ZRM), bądź strażakiem (OSP) z obszaru wiejskiego – z wyjątkiem pracowników ARiMR oraz osób będących członkami ich najbliższych rodzin (tj. mąż, żona, dzieci, rodzice), w tym także osób pozostających z ARiMR w stosunku cywilnoprawnym.
3. Każdy z Uczestników Konkursu – autor filmiku może nadesłać maksymalnie 1 pracę (filmik). Z każdego ZRM i OSP może zostać wytypowany tylko jeden autor i może być wysłana tylko jedna praca. W przypadku nadesłania kilku prac zgłoszenie zostanie odrzucone;
4. Technika wykonania prac jest dowolna (np. kamera cyfrowa, smartfon).
5. Szczegółowe warunki oraz zasady konkursu są określone w Regulaminie Konkursu dostępnym na stronie www.arimr.gov.pl.
WARUNKI KONKURSU
1. Uczestnicy nadsyłają maksymalnie 1 filmik, wykonany samodzielnie, w którym mogą brać udział inni ratownicy medyczni bądź strażacy reprezentujący dany oddział ZRM lub OSP z obszaru wiejskiego, jako tzw. osoby trzecie (np. odgrywając rolę poszkodowanego/ reanimującego). Z jednego ZRM lub OSP może zostać wysłany tylko 1 filmik.
2. Filmiki należy przesłać do dnia 20 sierpnia 2021 roku, na adres mailowy: konkursARiMR@arimr.gov.pl w tytule wiadomości pisząc: Konkurs filmowy pt. „Akcja Reanimacja i Moc Ratowania”.
3. Filmiki powinny być zapisane w formacie MP4.
4. Filmikowi powinien towarzyszyć opis zawierający: tytuł filmu, datę oraz miejsce jego wykonania, dane personalne Uczestnika Konkursu – autora filmiku. Do przesyłki z filmem należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy (Załącznik nr 1 do Regulaminu) oraz czytelnie podpisane oświadczenia (Załącznik nr 1.1; Załącznik nr 1.2). W formularzu zgłoszeniowym należy podać dane Uczestnika Konkursu takie jak: imię i nazwisko oraz dane kontaktowe w postaci: adresu  do korespondencji, numeru telefonu i adresu e-mail., oraz wskazać Zespół Ratownictwa Medycznego lub oddział Ochotniczej Straży Pożarnej, który reprezentuje Uczestnik Konkursu. Formularz zgłoszeniowy i oświadczenia muszą być czytelnie wypełnione i podpisane (skany dokumentów własnoręcznie podpisanych lub dokumenty opatrzone podpisem elektronicznym).
5. W ramach przystąpienia do Konkursu Uczestnik oświadcza, że:
  • posiada pełnię praw autorskich osobistych i majątkowych do zamieszczonego przez niego utworu filmowego (filmiku) określanego terminem „pracy konkursowej”;
  •  zgłoszona do Konkursu praca konkursowa nie narusza żadnych praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich innych podmiotów;
  • posiada zgodę osób, których wizerunek utrwalono w pracy konkursowej do wykorzystania tego wizerunku na potrzeby konkursu, jak i do wykorzystania tego wizerunku przez Organizatora w ramach prowadzonych działań o charakterze informacyjno-promocyjnym, w szczególności w publikacjach i publicznych prezentacjach oraz umieszczaniu na stronach internetowych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych;
  • nieodpłatnie przenosi na rzecz Organizatora autorskie prawa majątkowe do nadesłanych prac konkursowych na polach eksploatacji wskazanych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1.2 do Regulaminu Konkursu, w tym w szczególności: korzystanie oraz przetwarzanie przez Organizatora prac konkursowych w ramach prowadzonych działań informacyjno-promocyjnych, w tym publikowanie na stronie internetowej Organizatora na Facebooku i YouTube oraz w materiałach promocyjnych i informacyjnych ARiMR, podczas publicznych prezentacji, na targach, wystawach i innych imprezach o charakterze niekomercyjnym organizowanych przez ARiMR, dotyczących realizacji przez ARiMR zadań określonych przepisami prawa, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
6. Nadesłanie prac na adres e-mailowy: konkursARiMR@arimr.gov.pl (w tytule wiadomości pisząc: Konkurs filmowy pt. „Akcja Reanimacja i Moc Ratowania”) wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym i pozostałymi ww. dokumentami oznacza, że Uczestnik Konkursu zapoznał się i akceptuje Regulamin Konkursu.
JURY
Prace konkursowe (filmiki) będą oceniane przez czteroosobowe jury składające się z pracowników Biura Prasowego ARiMR. Pracom jury będzie przewodniczył/a Zastępca Dyrektora Biura Prasowego.
KRYTERIA OCENY NADESŁANYCH PRAC
Filmiki oceniane będą pod względem:
  • jakości i estetyki,
  • siły przekazu/kreatywności,
  • związku z przesłaniem zawartym w nazwach: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Światowy Dzień Pierwszej Pomocy.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Wyniki Konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości 11 września 2021 roku na stronie internetowej ARiMR: www.arimr.gov.pl
Nagrodzone prace konkursowe (filmiki) zostaną umieszczone na stronie ARiMR wraz z informacją, kto jest ich autorem.
NAGRODY
W dniu 11 września br., czyli w Światowym Dniu Pierwszej Pomocy, ogłosimy wyniki Konkursu i uhonorujemy wszystkich drobnymi upominkami, a Laureatów I, II i III miejsca nagrodami rzeczowymi (fantomami i certyfikowanymi torbami medycznymi).
Dodatkowym elementem promującym i honorującym autorów będzie fakt, że prace konkursowe (filmiki) zwycięzców oraz wyróżnionych mogą zostać opublikowanie na stronie internetowej Organizatora na Facebooku i YouTube, oraz w materiałach promocyjnych i informacyjnych ARiMR, podczas publicznych prezentacji, na targach, wystawach i innych imprezach o charakterze niekomercyjnym organizowanych przez ARiMR.
 

Wolontariusz roku 2020

1 2 3