Logo: Urząd Gminy Sepopol
Dzisiaj jest: 21/12/24, godzina: Aktualna godzina
Logo: BIP

Informacje

PROGRAM DOFINANSOWANIA PRACODAWCOM KOSZTÓW KSZTAŁCENIA MŁODOCIANYCH PRACOWNIKÓW W ROKU 2024 W GMINIE SĘPOPOL.

          Celem projektu jest wspieranie pracodawców oraz zachęcanie ich do zatrudniania uczniów jako młodocianych pracowników, którzy zamierzają podjąć naukę zawodu. Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników z założenia ma przyczynić się do zdobycia przez ucznia wybranego zawodu oraz tworzenia warunków realizacji obowiązku nauki.
Ze środków Funduszu Pracy mogą korzystać pracodawcy, którzy  zawarli z młodocianym pracownikiem umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego, jeżeli:
  • pracodawca lub osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy, albo osoba zatrudniona u pracodawcy posiada kwalifikacje wymagane do prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych, określone w przepisach w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania;
  • młodociany pracownik ukończył naukę zawodu lub przyuczenie do wykonywania określonej pracy i zdał egzamin, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
 
          W 2024r. Gmina Sępopol otrzymała ze środków budżetu państwa na ten cel 54 013,38zł. Wsparcie zostało udzielone 5 pracodawcom, którzy prowadzili naukę zawodu dla 6 młodocianych pracowników.

Zagrożenia wysoce zjadliwą grypą ptaków.

List do rolników, rodziców, opiekunów dzieci przebywających na obszarach wiejskich.

Materiały opracowane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bartoszycach.

PROGRAM DOFINANSOWANIA PRACODAWCOM KOSZTÓW KSZTAŁCENIA MŁODOCIANYCH PRACOWNIKÓW W ROKU 2023 W GMINIE SĘPOPOL.

         Celem projektu jest wspieranie pracodawców oraz zachęcanie ich do zatrudniania uczniów jako młodocianych pracowników, którzy zamierzają podjąć naukę zawodu. Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników z założenia ma przyczynić się do zdobycia przez ucznia wybranego zawodu oraz tworzenia warunków realizacji obowiązku nauki.
Ze środków Funduszu Pracy mogą korzystać pracodawcy, którzy  zawarli z młodocianym pracownikiem umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego, jeżeli:
  • pracodawca lub osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy, albo osoba zatrudniona u pracodawcy posiada kwalifikacje wymagane do prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych, określone w przepisach w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania;
  • młodociany pracownik ukończył naukę zawodu lub przyuczenie do wykonywania określonej pracy i zdał egzamin, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
W 2023r. Gmina Sępopol otrzymała ze środków budżetu państwa na ten cel 100 805,14zł. Wsparcie zostało udzielone 6 pracodawcom, którzy prowadzili naukę zawodu dla 11 młodocianych pracowników.
 

Ptasia grypa

Zapraszamy do odbioru decyzji przyznających stypendia szkolne...

          Decyzje w sprawie przyznania stypendiów szkolnych można odbierać w pokoju nr 16 w godzinach pracy urzędu.
 
         Od 1 do 15 września 2022r. można było składać wnioski o przyznanie stypendium szkolnego na rok szkolny 2022/2023. Do urzędu wpłynęły 93 wnioski w tej sprawie, z czego 91 zostało rozpatrzonych pozytywnie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami kryterium dochodowe na osobę w rodzinie nie może przekroczyć 600,00zł. Wnioski, które zostały rozpatrzone negatywnie dotyczyły właśnie przekroczenia kryterium dochodowego.
 
          W okresie wrzesień – grudzień 2022r. miesięczna wysokość stypendium szkolnego kształtuje się odpowiednio na poziomach: 228,00zł, 230,00zł, 238,00zł, 240,00zł i 248,00zł. Wysokość stypendium uzależniona jest od dochodów w rodzinie wnioskodawcy, a także od dodatkowych czynników wpływających na trudną sytuację materialną ucznia.
           
 

Alkomat dla mieszkańców

Zbiórka odpadów wielkogabarytowych i elektrośmieci

Załączniki

1 2 3 4

Kontakt - stopka

Adres urzędu

URZĄD MIEJSKI
W SĘPOPOLU
ul. 11 Listopada 7
11 -210 Sępopol
 
Tel. (89) 76 13 181        
Nr fax. (089) 679 08 21
ePUAP /sepopol/SkrytkaESP/
e-mail : sepopol@sepopol.pl
NIP: 743-20-21- 679  REGON: 510743628
 
Nr konta 28 8855 0004 2004 0008 5316 0001
 
Pracujemy
poniedziałek  8.00 - 16.00
wtorek  - piątek 7.15 - 15.15
 

Godziny przyjęć interesantów:

Burmistrz
Irena Wołosiuk
 
zaprasza  interesantów:  
poniedziałek-piątek
w godzinach pracy Urzędu

Gminy Partnerskie

  • Logo: Lägerdorf Lägerdorf
  • Logo: Prawdinsk Prawdinsk