Logo: Urząd Gminy Sepopol
Dzisiaj jest: 01/10/22, godzina: Aktualna godzina
Logo: BIP

Pozostałe aktualności

Dodatek do pelletu 2022 - zyskaj dofinansowanie do ogrzewania

Wsparcie odbiorców ciepła. Dodatki do pelletu, oleju, gazu LPG oraz drewna kawałkowego. 
Dodatek do pelletu to jednorazowa dopłata dla gospodarstw domowych ogrzewających swoje domostwa właśnie tym paliwem, które nie złożyły dotychczas wniosku o dopłatę do węgla kamiennego. Ustawa go wprowadzająca weszła w życie 20 września br., a wnioski można składać od 21 września w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępopolu w godzinach pracy. Termin końcowy mija 30 listopada.
 
Należy pamiętać, że na jeden adres przysługuje tylko jeden dodatek do pelletu. Zatem wszystkie osoby zamieszkujące pod tym samym adresem otrzymają tylko jedno świadczenie, niezależnie od tego, czy prowadzą wspólne, czy samodzielne gospodarstwo domowe. W przypadku, gdy wniosek złoży kilka osób z tego samego gospodarstwa domowego, dopłata zostanie przyznana pierwszej osobie, która złożyła wniosek.
 
Dodatek wynosi odpowiednio:
  • 3 tys. zł - w przypadku, gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł na pellet drzewny lub inny rodzaj biomasy, z wyłączeniem drewna kawałkowego,
  • 1 tys. zł - w przypadku głównego źródła ciepła wykorzystującego drewno kawałkowe,
  • 500 zł - dla gospodarstw ogrzewanych LPG,
  • 2 tys. zł - w przypadku zainstalowanego ogrzewania wykorzystującego olej opałowy.
 
Warunkiem koniecznym otrzymania dofinansowania jest wpis głównego źródła ogrzewania zainstalowanego w domu jedno lub wielorodzinnym do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.

Załączniki

Program "Ciepłe Mieszkanie"

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ogłosił nabór wniosków o dofinansowanie w ramach programu „Ciepłe Mieszkanie”.
 

Załączniki

Pierwszy w historii samochód na wyposażeniu sępopolskiego Domu Kultury

Kolejny samochód na który gmina nie wydała nawet złotówki…
          Ostatnie dni obfitują w dobre wiadomości. Tym razem to sępopolski Dom Kultury może się poszczycić nowym nabytkiem, tak potrzebnym dla poprawy funkcjonowania tej placówki. Dzięki przeprowadzonym licznym rozmowom z podmiotami z kapitałem państwowym oraz związanymi z tym wyjazdami do stolicy, otworzyły się nowe możliwości pozyskania sprzętu, który będzie przez kolejne lata służył mieszkańcom naszej gminy. Teren polski na którym żyjemy, cechuje się - jak wszyscy wiemy - niskimi dochodami, co skutkuje bardzo ograniczonymi możliwościami finansowymi samorządów. Dlatego też, każda darowizna jest dla nas szczególnie cenna. Samochód który otrzymaliśmy to Toyota Proace Verso 2.0 D4-D Long Business Kombi z automatyczną skrzynią biegów, o mocy silnika 133kW (181 KM). Wartość otrzymanej darowizny do 152 900,00 zł. Samochód pomieści 9 osób, nie pomniejszając przy tym przestrzeni bagażowej. Dzięki tym parametrom zwiększą się możliwości poruszania pracowników, instruktorów, czy też przewożenia sprzętu między Domem Kultury, a np. świetlicami wiejskimi na terenie gminy. Znacznemu uproszczeniu ulegną również możliwości dojazdu np. „Sępopolskim Warmiankom” na festiwale na terenie kraju, jak również nieporównywalnie zmniejszą się koszty z tym związane (dotychczas wynajmowaliśmy transport). Funkcjonowanie samochodu nie ograniczy się tylko do zadań Domu Kultury, ale również pojazd będzie służył do pomocy osobom starszym, potrzebujących pomocy z terenu naszej gminy, czy też Ochotniczej Straży Pożarnej (np. najbliższy wyjazd na VII Wojewódzkie Zawody Sportowo-Pożarowe OSP). A jeśli sytuacja tego będzie wymagała pojazd wspomoże uchodźców z terenu Ukrainy, którzy szukając schronienia przed wojną znaleźli się w naszym kraju. Katalog zastosowań samochodu jest otwarty, ważny jest główny cel – pomoc człowiekowi, na wszelkich płaszczyznach jego funkcjonowania.
 
           Bardzo dziękujemy partnerowi, dzięki któremu udało się otrzymać ten bardzo cenny dla naszej gminy dar, którym jest Fundacja PKO Bank Polski. Dzięki życzliwości i dobremu sercu zarządu oraz pracowników tej jednostki możliwa była realizacja darowizny.
 
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

12Galeria zdjęć: Samochód dla Domu Kultury

Mamy nowy pojazd, który wspomoże działania OSP

Partnerem w przekazaniu samochodu była Fundacja PKO Banku Polskiego.
          Po wielu latach użytkowania samochodu Mitsubishi Galoper (rocznik 2000 - 22 lata), służącego m.in. do transportu łodzi ratowniczej, OSP Sępopol stała się szczęśliwym posiadaczem Dacii Duster. Otrzymany samochód wyprodukowany został w 2020 roku, a wyposażony jest między innymi w napęd na wszystkie 4 koła, silnik benzynowy o mocy 130KM. Pełna specyfikacja samochodu oznaczona jest jako: Duster 1.3 TCe FAP Comford 4WD. Szacunkowa wartość otrzymanego pojazdu to 64 900 zł. A wszystko to dzięki staraniom burmistrza – Ireny Wołosiuk, która szczególny nacisk kładzie na to, by konieczne zakupy w możliwie jak największym stopniu finansowane były ze środków zewnętrznych. Takie podejście sprawia, że znaczne środki zostają zaoszczędzone, co skutkuje mniejszym zadłużeniem gminy. Dzięki prowadzonym rozmowom oraz ogromnej życzliwości i zrozumieniu potrzeb ze strony Fundacji PKO BP, otrzymaliśmy tak wspaniałą darowiznę. Słowa podziękowania kieruję do pracowników fundacji wyrażających zgodę oraz zaangażowanych w przeprowadzenie procedury. Wśród osób którym należą się podziękowania należy wymienić przede wszystkim Prezesa Zarządu OSP p. Ryszarda Guza, który poświęcił swój prywatny czas i osobiście odebrał oraz przetransportował samochód z Warszawy do Sępopola.

          Samochód posłuży do codziennej pracy naszych dzielnych strażaków, a także do wspierania mieszkańców potrzebujących pomocy, ze szczególnym naciskiem na osoby starsze oraz uchodźców z terenu Ukrainy, szukającym schronienia przed wojną w naszym kraju. W znacznym stopniu poprawi się stan wyposażenia sprzętowego naszej jednostki, wzrośnie przy tym skuteczność i szybkość podejmowania działań ratowniczo-gaśniczych, szczególnie w trudnodostępnych miejscach. Parametry pojazdu umożliwią dotarcie do obszarów trudnodostępnych oraz do prowadzenia akcji ratowniczych przeprowadzanych na drogach, ale również do wspierania akcji związanych z pandemią SarsCov-2.
 
         Na wymianę oczekuje również mocno wyeksploatowany samochód bedący na wyposażeniu Urzędu Miejskiego, a świadczący usługi również dla MGOPS'u, tj. Hyundai Tucson, wyprodukowany w 2005. Mimo, że samochód jest na bieżąco naprawiany, to jego przebieg wynoszący ponad 350 000 km oraz wiek (17 lat) wskazuje na pilną potrzebę wymiany. Jednak środków na ten cel w naszym skromnym budżecie obecnie nie ma.
 
 
 
 
 
 

Nowe połączenia autobusowe – wsparcie rządowego programu

Tańsze bilety, więcej kursów, jeden bilet miesięczny na wszystkie trasy na terenie powiatu…
          Burmistrz Sępopola – Irena Wołosiuk, zawarła porozumienie z gminą Bartoszyce, Bisztynek oraz Górowo Iławeckie na organizację transportu zbiorowego. Od 1 września firma „Delux” wprowadza nową siatkę połączeń przewozów autobusowych na terenie całego powiatu bartoszyckiego. Zmiana polega na zwiększeniu ilości kursów, obniżeniu cen biletów oraz zmianie zasad funkcjonowania tzw. „biletów miesięcznych”. Nowe „bilety miesięczne” umożliwiają podróżowanie na dowolnej trasie na obszarze całego powiatu bartoszyckiego, nieograniczoną ilość razy w ciągu doby. Obniżono również cenę biletów jednorazowych, które obecnie wynoszą 4 zł - gdy podróż odbywa się w obszarze 1 gminy, 6 zł - gdy podróż odbywa się na terenie maksymalnie 3 gmin oraz 8 zł - na trasie przebiegającej przez 4 gminy. Zmiany dotyczą również cen biletów miesięcznych, które obecnie wynoszą 160 zł dla biletu normalnego oraz 81,60 zł dla biletów ulgowych (szkolnych). Wprowadzenie zmian jest możliwe dzięki zawarciu porozumienia pomiędzy Gminą Sępopol, Bartoszyce, Bisztynek oraz Górowo Iławeckie. Organizatorem publicznego transportu zbiorowego jest Gmina Bartoszyce (wyłącznie z uwagi na centralne położenie w powiecie). Wchodzące w skład inicjatywy 4 samorządy wspólnie ustaliły, że to właśnie gmina Brtoszyce będzie pełniła funkcję organizatora transportu, a pozostałe samorządy będą partycypowały w kosztach funkcjonowania systemu. Cała inicjatywa jest wspólnym działaniem 4 gmin.
          Postępowanie mająca na celu wyłonienie podmiotu świadczącego usługi transportu zbiorowego wyłoniło firmę "DELUX", p. Krzysztofa Delugi, który po dodatkowych negocjacjach zaproponował najkorzystniejszą ofertę na świadczenie usług w ramach systemu. Mechanizm finansowania zakłada udział środków rządowych przekazanych za pośrednictwem wojewody warmińsko-mazurskiego w wysokości 3 zł za tzw. wozokilometr. To właśnie te środki w głównej mierze umożliwiają wdrożenie nowego mechanizmu finansującego transport zbiorowy.
           Kluczowym aspektem kontynuacji obecnego pilotażowego wdrożenia systemu jest poziom korzystania mieszkańców z komunikacji autobusowej. Jeśli pasażerów będzie niewielu, funkcjonowanie nowej siatki połączeń nie będzie możliwe do utrzymania. Dlatego też, zachęcamy do korzystania z komunikacji publicznej zamiast z prywatnych samochodów.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

3Galeria zdjęć: Transport zbiorowy - podpsianie porozumienia

Załączniki

Dodatek węglowy

Zapraszamy do MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w Sępopolu.
Informujemy, że na terenie GMINY SĘPOPOL obsługę wniosków o wypłatę dodatku węglowego realizuje MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Sępopolu.
 
          Zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2022 roku o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 1692) dodatek węglowy przysługuje:
osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy głównym źródłem ogrzewania gospodarstwa domowego jest kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia, kuchnia węglowa lub piec kaflowy na paliwo stałe, wpisane lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U. z 2022 r. poz. 438, 1561 i 1576).
Przez paliwa stałe rozumie się zgodnie z art. 2, ust. 3, w/w ustawy cyt.: "węgiel kamienny, brykiet lub pelet zawierające co najmniej 85% węgla kamiennego".
 
Dodatek węglowy wynosi jednorazowo 3000 zł zarówno dla gospodarstwa domowego jednoosobowego jak i gospodarstwa wieloosobowego.
 
Przez gospodarstwo domowe rozumie się zgodnie z art. 2, ust. 2, w/w ustawy cyt.:
  1. "osobę fizyczną samotnie zamieszkującą i gospodarującą (gospodarstwo domowe jednoosobowe) albo
  2.  osobę fizyczną oraz osoby z nią spokrewnione lub niespokrewnione pozostające w faktycznym związku, wspólnie z nią zamieszkujące i gospodarujące (gospodarstwo domowe wieloosobowe)."
          Na potrzeby składania wniosków o wypłatę dodatku węglowego przyjmuje się, że jedna osoba może wchodzić w skład tylko jednego gospodarstwa domowego. W przypadku gdy wniosek o wypłatę dodatku węglowego dla gospodarstwa domowego wieloosobowego złożyła więcej niż jedna osoba, dodatek ten przyznawany jest wnioskodawcy, który złożył taki wniosek jako pierwszy.
 
 
Wniosek o przyznanie dodatku węglowego można składać do dnia 30.11.2022r.
Wniosek o wypłatę dodatku węglowego złożony po dniu 30.11.2022 r. pozostawia się bez rozpoznania.
 
Druki wniosków dostępne będą w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Sępopolu oraz Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępopolu, w wersji elektronicznej poniżej.
 
 
 

Załączniki

Mamy środki na nowy samochód do przewozu osób z niepełnosprawnościami

85% dofinansowania z PFRON.
          4 sierpnia burmistrz Sępopola – Irena Wołosiuk zawarła umowę z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie z Bartoszyc, reprezentowanym przez dyrektor - Brygidę Adamajtis, dotyczącą wsparcia finansowego środkami PFRON przeznaczonymi na nabycie nowego pojazdu. Planowany do zakupu samochód musi spełniać warunki stawiane w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”. Dofinansowanie wyniesie maksymalnie 85% kosztów zakupu, jednak nie więcej niż 120 000 złotych. W najbliższych dniach planowane jest ogłoszenie procedury przetargowej w ramach ustawy o zamówieniach publicznych. Rozeznanie rynku jakie zostało przeprowadzone wskazuje, że w obecnej sytuacji gospodarczej i niepewnościach na rynkach finansowych oraz zakłóceniu łańcuchów dostaw, potencjalny zakres pojazdów branych pod uwagę bardzo się ograniczył. Część firm oferuje pojazdy z zabudową wymaganą przez PFRON z terminem odbioru dopiero w 2024 roku! Takie terminy wykluczają z możliwości udziału w postępowaniu zakupowym. Nieprzewidywalność rozwoju sytuacji, a także wzrost cen najlepiej odzwierciedlają oferty zbierane obecnie i w lutym bieżącego roku. Różnica cen w okresie zaledwie kilku miesięcy wynosi nawet 30 000 złotych na pojeździe. Dlatego też, staramy się w jak najkrótszym czasie ogłosić przetarg. Mamy nadzieję, że znajdą się oferenci, których propozycje będą w zakresie bardzo skromnych możliwości finansowych gminy. Zakup nowego pojazdu podniesie standard transportu osób m.in. do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bartoszycach.

W ramach zaoszczędzonych środków zakupiono dodatkowy sprzęt…

Zapraszamy po odbiór akcesoriów do komputerów przekazanych dzieciom byłych pracowników PPGR
          Dobiegł końca etap wydawania laptopów dla osób które spełniły wymagania w rządowym programie skierowanym do dzieci z rodzin byłych pracowników PGR. Ostatnie osoby podpisały umowy dotyczące przekazania sprzętu komputerowego, a już zapraszamy po odbiór dodatkowych akcesoriów, których zakup sfinansowano z zaoszczędzonych środków. Rozstrzygnięte postępowanie na zakup komputerów, na podstawie ustawy o zamówień publicznych spowodowało, że w ramach przyznanych środków pozostała zaoszczędzona kwota w wysokości około 70 000 zł. Po uzyskaniu zgody instytucji zarządzającej projektem, zdecydowano o zakupie dodatkowych akcesoriów do przekazanych już laptopów. Pierwsze dostawy akcesoriów do laptopów właśnie dotarły do urzędu i obecnie są przekazywane mieszkańcom. W celu odbioru sprzętu prosimy o zabranie ze sobą umowy dotyczącej darowizny laptopa.
          Przypomnijmy, że środki przekazano gminie w ramach Rządowego Programu – Polska Cyfrowa, których wysokości wystarczyła na pokrycie 100% kosztów związanych z zakupem sprzętu.
Łącznie przekazano 832.100,00 złotych.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

5Galeria zdjęć: komputery PGR+ akcesoria

3.000.000 złotych na inwestycje w Sępopolu

Mamy kolejne środki na inwestycje w naszej gminie!!! Dofinansowanie 98%.
          Rozstrzygnięto kolejną edycję naboru wniosków w ramach Rządowego Programu Polski Ład. Tym razem środki przeznaczone były wyłącznie dla terenów na których w minionych latach funkcjonowały Państwowe Przedsiębiorstwa Gospodarki Rolnej. Nasza gmina spełnia wszelkie wymogi by ubiegać się o środki w ramach ogłoszonego programu. Dlatego też, wniosek który złożyliśmy mógł znaleźć się na liście inwestycji którym przyznano dofinansowanie w wysokości aż 98% całkowitych kosztów. Jest to wyjątkowo wysokie dofinansowanie, nawet jak na program Polski Ład, w którym standardowe wsparcie wynosi 95%. Otrzymane środki posłużą na utworzenie centrum sportowego w ramach funkcjonującego stadionu miejskiego w Sępopolu. W zakresie prac zaplanowano rozbiórkę istniejącego budynku zaplecza socjalnego na stadionie, a w jego miejsce wybudowanie nowego obiektu, spełniającego wszelkie potrzeby osób korzystających. Wśród najważniejszych prac znajduje się rozbudowa infrastruktury do ćwiczeń fitness, wykonanie skateparku, wymienienie ogrodzenia murawy głównego boiska, wykonanie nowych chodników, a także wiele innych drobniejszych prac np. budowę nowej drogi wraz ze zwiększeniem miejsc parkingowych.
          Mamy nadzieję, że kolejna inwestycja na stadionie wzbogaci zasób sępopolskiego zaplecza sportowego oraz znacząco poprawi jakość infrastruktury służącej sportowcom LKS „Łyna” oraz mieszkańcom. Łącznie otrzymaliśmy 2 940 000 złotych i jak poinformowano przy okazji uroczystego wręczenia promes, obecny nabór dla gmin popegeerowskich nie jest ostatnim. Mocno liczymy na to, że kolejne środki w ramach rządowych programów popłynął jeszcze dla gmin takich jak nasza, których budżety nie pozwalają na inwestycje w oparciu o własne dochody, a których mieszkańcy na dziesięciolecia zostali wykluczeni z możliwości rozwoju oraz godnego życia, w związku z reformą ustrojową z przełomu 80-tych i 90-tych lat ubiegłego wieku.
        Warto również wspomnieć, że samorząd powiatowy otrzymał wsparcie finansowe w wysokości 1 880 000 złotych na przebudowę drogi powiatowej nr 1394N w miejscowości Dzietrzychowo. Będzie to pierwszy etap przebudowy tej jakże ważnej drogi dla funkcjonowania naszej gminy. Mamy nadzieję, że przykładem innych inwestycji powiatowych np. drogi w Romankowie, Lwowcu, Liskach, Turczu czy obecnie realizowanej z Turcza przez Smolankę do Sępopola, również i droga Sępopol-Miedna-Dzietrzychowo doczeka się nowej nawierzchni.
 
W ramach obecnego naboru w programie Polski Ład – PGR:
  • Gmina Sępopol                               2 940 000 zł
  • Gmina Bartoszyce                                   2 599 940 zł
  • Gmina Bisztynek                                     2 548 000 zł
  • Miasto Górowo Iławeckie                        2 548 000zł
  • Miasto Bartoszyce                                   2 450 000 zł
  • Powiat Bartoszyce                                   1 880 000 zł

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

10.000.000 złotych na inwestycje drogowe

Kilkanaście dróg na terenie naszej gminy otrzymało 95% wsparcia finansowego - II edycja Rządowego Funduszu Polski Ład
          Ostatni okres przyniósł bardzo dobre informacje dla naszej gminy. Rozstrzygnięto kolejny nabór w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w którym to jeden z naszych wniosków został zakwalifikowany do inwestycji dla których przyznano finansowanie. Wysokość przyznanego wsparcia wynosi 95% całkowitych kosztów kwalifikacyjnych, które wynoszą 9.992.000,00zł. W zakresie inwestycji założono gruntowną przebudowę dla kilkunastu odcinków dróg, w tym między innymi w miejscowościach: Wiatrowiec, Przewarszyty, Lwowiec, Ostre Bardo, Stopki Osada, Prętławki, Wodukajmy, Smolanka, Szczurkowo, Gierkiny oraz wykonanie parkingu przy ulicy Kościelnej w Sępopolu. Podczas prac wykonane zostaną 4 zupełnie nowe warstwy konstrukcyjne, zwieńczone nawierzchnią asfaltową lub betonową. Konstrukcja taka zapewni odpowiednią nośność dróg. Prócz jezdni wykonana zostanie infrastruktura wodno-kanalizacyjna, a także elementy zwiększające bezpieczeństwo ruchu (m.in. oszczędne oświetlenie w technologii LED). Obecnie dominuje nawierzchnia szutrowa lub częściowo utwardzona w bardzo złym stanie technicznym, często jeszcze pamiętająca czasy PRL’u. Zakończenie inwestycji zaplanowane jest w przyszłym roku.
 
          Po otrzymaniu wstępnej promesy udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego, maksymalnie w ciągu 9 miesięcy rozpoczęta zostanie procedura przetargowa mająca na celu wyłonienie wykonawcy prac budowlanych. Dokumentacji projektowa w postaci Programów Funkcjonalno-Użytkowych zostanie wykonana jeszcze w okresie przed ogłoszeniem przetargu. Mamy nadzieję, że swoje oferty na wykonanie PFU, w oparciu o ogłoszone zapytanie ofertowe, złożą podmioty świadczące tego typu usługi. W poprzednim postępowaniu wpłynęła tylko 1 oferta na kwotę blisko 150 000 złotych. Z uwagi na bardzo wysoką cenę oraz wyłącznie jedną ofertę, nie zdecydowano się na zawarcie umowy z oferentem, jakim była firma „Droga Polska” z Bisztynka. Dokumentację wykonali pracownicy Urzędu Miejskiego z Sępopola, dzięki czemu zaoszczędzono znaczne środki. Jak będzie w obecnie ogłoszonym zapytaniu ofertowym, zdecydują oferty złożone przez podmioty wykonujące dokumentację w postaci Programów Funkcjonalno-Użytkowych.
 
          Na rozstrzygnięcie oczekują kolejne nasze wnioski złożone do III edycji Rządowego Funduszu Polski Ład: PGR, przeznaczonej dla samorządów na terenie których działały dawne Państwowe Przedsiębiorstwa Gospodarki Rolnej. Mocno liczymy na to, że choć jeden z naszych wniosków otrzyma wsparcie finansowe, ze środków pochodzących z budżetu państwa. W ramach zadań przewidziano inwestycje na stadionie miejskim w Sępopolu. Dofinansowanie w tym naborze może maksymalnie wynieść 98% kosztów inwestycji. Tak duże dofinansowania są wyjątkowe, biorąc pod uwagę dotychczasowe wsparcie udzielane w ramach środków europejskich, czy też Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dawniej Funduszu Dróg Samorządowych) lub Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

1Galeria zdjęć: Polski Ład - edycja II

1 2 3 4 5 6 ... 18

Kontakt - stopka

Adres urzędu

URZĄD MIEJSKI
W SĘPOPOLU
ul. 11 Listopada 7
11 -210 Sępopol
 
Tel. (89) 76 13 181        
Nr fax. (089) 679 08 21
 
e-mail : sepopol@sepopol.pl
NIP: 743-20-21- 679  REGON: 510743628
 
Nr konta 28 8855 0004 2004 0008 5316 0001
 
Pracujemy
poniedziałek  8.00 - 16.00
wtorek  - piątek 7.15 - 15.15
 

Godziny przyjęć interesantów:

Burmistrz
Irena Wołosiuk
 
zaprasza  interesantów:  
poniedziałek-piątek
w godzinach pracy Urzędu

Gminy Partnerskie

  • Logo: Lägerdorf Lägerdorf
  • Logo: Prawdinsk Prawdinsk