Logo: Urząd Gminy Sepopol
Dzisiaj jest: 19/09/21, godzina: Aktualna godzina
Logo: BIP

Aktualności

Dożynki 2021. Mieszkańcy miasta i gminy podziękowali za tegoroczne plony

Był chleb dożynkowy, konkurs na najpiękniejszy wieniec, występy, a przede wszystkim dobra zabawa. Sępopolskie święto plonów przyciągnęło setki mieszkańców i gości. Podczas imprezy można było spisać się w Narodowym Spisie Powszechnym oraz zaszczepić się przeciw Covid-19.
 
 
Dożynki to uroczystość o wieloletniej tradycji, która jest symbolem szacunku dla ciężkiej pracy rolnika. Zgodnie z tradycją samorząd miasta i gminy Sępopol przy wsparciu ludzi dobrej woli, w minioną niedzielę zorganizował gminne święto plonów.
 
 
Obchody tradycyjnie rozpoczęły się uroczystą mszą św. w intencji rolników, sadowników, ogrodników i pszczelarzy w kościele Michała Archanioła w Sępopolu. Następnie, barwny dożynkowy korowód uczestników święta plonów przemaszerował na stadion miejski, gdzie delegaci sołectw złożyli wieńce dożynkowe i rozpoczęła się część oficjalna.
 
 
Zgromadzonych gości przywitała Irena Wołosiuk, burmistrz Sępopola. Następnie głos zabrali Bogusława Orzechowska, senator RP oraz Marcin Kazimierczuk, radny województwa warmińsko-mazurskiego, a także zastępca dyrektora Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Olsztyn. Ciepłe słowa do mieszkańców kierowali również Jan Zbigniew Nadolny, starosta powiatu bartoszyckiego, Lech Darski, przewodniczący Rady Powiatu Bartoszyckiego oraz Barbara Piorun, kierownik Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
 


 
Zgodnie z tradycją, Starostowie dożynek – Ałła Zarembo oraz Marcin Zdziebło, przekazali gospodyni gminy Sępopol Irenie Wołosiuk, chleb upieczony z ziarna tegorocznych zbiorów.
– Po rocznej przerwie, spowodowanej pandemią, jest mi niezmiernie miło, że mogę państwa gościć na sępopolskich dożynkach, by podziękować rolnikom za ciężką pracę, dzięki której nie brakuje na naszych stołach chleba – mówiła Irena Wołosiuk.
Podczas dożynek odznaką „Zasłużony dla rolnictwa” nadanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi uhonorowano państwa Aldonę i Ryszarda Nowakowskich oraz Barbarę i Bronisława Siedlerów z miejscowości Długa. Odznaczenia wręczyła senator Bogusława Orzechowska.
 

Tradycyjnie podczas święta plonów burmistrz Sępopola wyróżniła rolników, którzy wytrwałą pracą i dążeniem do osiągania najlepszych wyników przyczyniają się do rozwoju Miasta i Gminy Sępopol. Wyróżnienia otrzymali: Katarzyna i Waldemar Iwańczykowie ze Śmiardowa, Teresa i Stanisław Łychacz, Elżbieta i Roman Kolasa ze Stopek oraz Anna i Mariusz Rybińscy z Romankowa.
 

Podczas części oficjalnej rozstrzygnięto konkurs na najpiękniejsze wieńce dożynkowe. Pierwsze miejsce zajęło sołectwo Romankowo, drugie Śmiardowo, a trzecie Dzietrzychowo. Nagrodę Starosty Bartoszyckiego otrzymał wieniec z Lwowca. Dodatkowo Warmińsko-Mazurska Izba Rolnicza ufundowała nagrodę w konkursie, gdzie publiczność wybrała „Najładniejszy Wieniec Dożynkowy”, najwięcej głosów uzyskał wieniec z Romankowa.
 

Po części oficjalnej przyszedł czas na występy artystyczne. Jako pierwsze wystąpiły dzieci ze studia wokalnego M-GOK Sępopol oraz MDK Bartoszyce. Następnie na scenie zaprezentował się Zespół „Żurawka”. W kolejnej części na scenie wystąpił zespół „Warmianki Sępopolskie” i „Perła Warmii”. Główną gwiazdą wieczoru był „Skalars”, a po nich zabawę taneczna poprowadził zespół „Silver”.
 

Podczas tegorocznych dożynek w Sępopolu nie obyło się też bez dodatkowych atrakcji. Najmłodsi uczestnicy mogli pobawić się m.in. na dmuchanym zamku i zjeżdżalni. Były też kolorowe animacje dla dzieci. Kusiło duże zaplecze gastronomiczne, barwne stoiska z wyrobami kulinarnymi Koła Gospodyń Wiejskich z Sępopola oraz Romankowa. Wojskową grochówką częstowali żołnierze 20. Bartoszyckiej Brygady Zmechanizowanej. Zaprezentowali się też zawodnicy Bartoszyckiego Klub Kyokushin Karate -Sępopol oraz motocykliści z klubu "Wiraż". 
 
 
Był też punkt spisu powszechnego oraz punkt szczepień. Dodatkowo można było obejrzeć wystawę historyczną Stowarzyszenia Historyczno-Eksploracyjne „Strowangen” z Bisztynka oraz wystawę sprzętu rolniczego.
 



 
Organizatorzy składają serdeczne podziękowania Sponsorom Dożynek. Są to:

Ałła i Zdzisław Zarembo
Małgorzata Kupriaszkin-Zdziebło i Marcin Zdziebło
Olha i Włodzimierz Opalanko
Danuta i Jan Sydor
Krystyna i Adam Mitura
Teresa i Andrzej Zdziebło
Anna i Andrzej Kucharscy
Kwiaciarnia Ewy Siekierzyckiej
Grupy Producentów Ziarna Zbóż i Nasion Roślin Oleistych „KŁOS”
Jolanta i Andrzej Bącik
Aleksandra i Mariusz Kwiecińscy
Agro Plan Masuny Sp. z o.o.
Eko-Bart s.c.
Bartko Sp. z o.o.
Elżbieta i Marek Motyka
Stadnina Koni Liski
Kwiaciarnia Florina Michalina Motyka
 

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

326Galeria zdjęć: Dożynki 2021r.

Trwa nabór wniosków o wsparcie dla KGW

Koła gospodyń wiejskich mogą ubiegać się w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o przyznanie pomocy finansowej. Nabór będzie trwać do 30 września bądź do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację programu.
 
Już po raz czwarty KGW mają możliwość ubiegania się o dofinansowanie z budżetu państwa przedsięwzięć organizowanych na potrzeby lokalnych społeczności. By uzyskać wsparcie, muszą być zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Kół Gospodyń Wiejskich. Pula środków wynosi 70 mln zł, a wysokość pomocy, które może otrzymać KGW, uzależniona jest od liczby jego członków:  
 
- 5 tys. zł (do 30 osób),
- 6 tys. zł (od 31 do 75),
- 7 tys. zł (ponad 75).
 
Wniosek o przyznanie pomocy finansowej powinien zostać złożony we właściwym ze względu na siedzibę koła biurze powiatowym ARiMR, na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję.
Wsparcie Koło Gospodyń Wiejskich może otrzymać na:
  1. działalność społeczno-wychowawczą i oświatowo-kulturalną w środowiskach wiejskich;
  2. działalność na rzecz wszechstronnego rozwoju obszarów wiejskich;
  3. rozwój przedsiębiorczości kobiet;
  4. inicjowanie działań na rzecz poprawy warunków życia i pracy kobiet na wsi;
  5. upowszechnianie i rozwijanie form współdziałania, gospodarowania i racjonalnych metod prowadzenia gospodarstw domowych;
  6. reprezentację interesów środowiska kobiet wiejskich wobec organów administracji publicznej;
  7. rozwój kultury ludowej, w tym w szczególności kultury lokalnej i regionalnej.
 
Przyznana pomoc musi zostać wykorzystana do 31 grudnia 2021 r., a jej rozliczenie musi nastąpić do 31 stycznia 2022 r. poprzez złożenie do ARiMR sprawozdania.
 
Więcej informacji - otwórz

Zapraszamy na dyżur konsultanta Mobilnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich

Szanowni Państwo, uprzejmie zawiadamiamy, że w dniu 17.09.2021 r. w siedzibie Urzędzie Miejskim w Sępopolu odbędzie się dyżur konsultanta Mobilnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich. Wszystkich zainteresowanych uzyskaniem informacji na temat wsparcia unijnego zapraszamyw godzinach 8:30–11:00.
 
 
 
 
 
 
 
Adres siedziby: Urząd Miejski w Sępopolu
ul. 11 Listopada 7
11-210 Sępopol
 
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w Głównym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich w Olsztynie przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego
telefon: 89 512 54 86
 
Serdecznie zapraszamy
 
 
„Projekt współfinansowany z Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020”
 

Gmina uzyskała środki na sfinansowanie przebudowy drogi w Lwowcu

Podczas realizacji inwestycji przebudowany zostanie również most na rzece Mamlak.
          Z przyjemnością pragniemy poinformować, że kolejna droga w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg uzyskała dofinansowanie, dzięki któremu inwestycja ma szanse realizacji jeszcze na przełomie obecnego i przyszłego roku. Wysokość wsparcia wynosi 60% całkowitych kosztów kwalifikowanych inwestycji. W ostatnich dniach Irena Wołosiuk – burmistrz Sępopola podpisała stosowną umowę z p. Arturem Chojeckim - wojewodą warmińsko-mazurskim, dotyczącą współfinansowania tej ważnej inwestycji. Oprócz gruntownej przebudowy samej drogi zaplanowano również wykonanie nowego mostu na rzece Mamlak. Istniejący most obecnie jest w bardzo złym stanie technicznym i jego dalsza eksploatacja zagraża bezpieczeństwu osób które z niego korzystają. Mamy nadzieję, że mimo drastycznego wzrostu cen na usługi budowlane, jakich obecnie jesteśmy świadkami, będziemy w stanie wyłonić wykonawcę który zrealizuje inwestycję w ramach uzyskanych pieniędzy. Całość inwestycji, zgodnie z warunkami umowy musi zostać zakończona i rozliczona do kwietnia 2023 roku. Jeśli tylko będziemy mogli wygospodarować środki z budżetu gminy na wkład własny w inwestycji, realizacja planowana jest jak najszybciej. Na ukończeniu jest już dokumentacja, a postępowanie przetargowe planowane jest do ogłoszenia w najbliższych dniach. Natomiast do końca sierpnia bieżącego roku planujemy zawrzeć umowy z wykonawcami inwestycji drogowych w Wiatrowcu i Smolance, a także na przebudowę ul. Dworcowej w Sępopolu.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

Zapraszamy do punktów Narodowego Spisu Powszechnego w Dzietrzychowie i Wiatrowcu

Główny Urząd Statystyczny przeprowadza Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, który będzie trwał do 30 września 2021. Zapraszamy mieszkańców do punktów spisowych, które zostaną uruchomione w Dzietrzychowie i Wiatrowcu.

W Dzietrzychowie obowiązek spisowy będzie można wypełnić 24 sierpnia 2021 roku w tamtejszej szkole podstawowej. Punkt Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań będzie tam czynny w godzinach 9:00 -12:00.

Następnego dnia (25 sierpnia 2021 roku), spisać będzie się można w Szkole Podstawowej w Wiatrowcu w godzinach 9:00 -12:00.

Serdecznie zapraszamy i przypominamy, że udział w spisie jest obowiązkowy!
 
 
 
 

W Sępopolu powstanie przejście dla pieszych z sygnalizacją świetlną

Niebawem ruszy montaż sygnalizacji świetlnej na alei Wojska Polskiego w Sępopolu. Urząd Miejski pozyskał na ten cel dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.  Ze względu na położenie korzysta z niego sporo mieszkańców, w tym wielu uczniów szkoły podstawowej, dlatego postanowiliśmy zadbać o ich bezpieczeństwo  podkreśla Irena Wołosiuk, burmistrz Sępopola.

Na alei Wojska Polskiego, powstanie pierwsze w Sępopolu przejście dla pieszych z sygnalizacją świetlną. Wszystko, by zwiększyć bezpieczeństwo mieszkańców.

 Przejście dla pieszych, które przebudujemy znajduje się przy zespole szkół oraz stadionie miejskim. Ze względu na położenie korzysta z niego sporo mieszkańców, w tym wielu uczniów szkoły, dlatego postanowiliśmy zadbać o ich bezpieczeństwo  podkreśla Irena Wołosiuk, burmistrz Sępopola.

Dododkowo na alei Wojska Polskiego panuje spory ruch, ponieważ to jedna z najważniejszych arterii komunikacyjnych w miasteczku. To długi prosty odcinek. Według danych policji kierowcy często przekraczają tam dozwoloną prędkość, a w związku z sąsiedztwem szkoły oraz stadionu wielokrotnie doprowadzało do niebezpiecznych sytuacji. Odcinek ulicy, na którym zaplanowano nowe przejście dla pieszych, wykorzystywany jest także jako miejsce postoju pojazdów co wraz z gęstym zadrzewieniem pobocza drastycznie zmniejsza widoczność.

 Temat poprawy bezpieczeństwa tej części ulicy był wielokrotnie podnoszony przez mieszkańców oraz dyrektor szkoły. Przebudowa przejścia oznakowanie i zainstalowanie tam sygnalizacji świetlnej, wymalowanie tzw. zebry biało-czerwoną farbą grubowarstwową oraz wykonanie dojścia z kostki polbrukowej z pasami identyfikującymi dla osób słabowidzących i niewidomych, poprawi bezpieczeństwo przechodniów i kierowców  dodaje Irena Wołosiuk.

Dofinansowanie utylizacji folii rolniczej dla rolników. Wnioski można składać do 31 sierpnia

Burmistrz Sępopola informuje, że zamierza ubiegać się, o dofinansowanie zadania priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” w związku z naborem wniosków ogłoszonym przez Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Celem programu jest rozwój systemów zagospodarowania odpadów z tworzyw sztucznych z rolnictwa.
 
 
 
W związku z powyższym rolnicy z terenu gminy Sępopola, zainteresowani odbiorem folii i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej, takich jak:
  • folia rolnicza,
  • siatka i sznurek do owijania balotów,
  • opakowania po nawozach,
  • opakowania typu Big Bag,
mogą składać informację o w/w odpadach w terminie do 31.08.2021 r. w Urzędzie Miejskim w Sępopolu pok. 21, ul. 11 Listopada 7, 11-210 Sępopol. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 761 35 38.
 
Program przewiduje dofinansowanie w formie dotacji do 100% kosztów kwalifikowanych (do 1 tony odpadów może wynieść do 500 zł).
 
W ramach realizacji przedsięwzięcia nie są kwalifikowane koszty zbierania odpadów od rolników, którzy we własnym zakresie zobowiązani będą dostarczyć wyżej wymienione odpady pochodzące z produkcji rolniczej do miejsca wskazanego przez gminę. Odpady muszą być posortowane oraz dostarczone w sposób umożliwiający ich zważenie i załadunek (np. zwinięte bele, spakowane w worki typu Big Bag), a także pozbawione jakichkolwiek zanieczyszczeń niezwiązanych z ich użytkowaniem.
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej stanowi pomoc de minimis. W związku z tym pomoc zostanie przyznana rolnikom, których limit pomocy de minimis w rolnictwie przyznany w ciągu ostatnich trzech lat nie przekroczył 20 000 euro.
 
Przypominamy również, że rolnicy zobowiązani do rejestracji w bazie BDO (gospodarstwa rolne powyżej 75 ha) będą zobowiązani do wygenerowania przed odbiorem odpadów karty przekazania odpadów.
 
UWAGA !!! W przypadku nieotrzymania przez Gminę Sępopol dotacji z NFOŚiGW zadanie nie będzie realizowane.
 
Dokumenty do wypełnienia dostępne na stronie www.sepopol.pl lub w pok. 21
w Urzędzie Miejskie w Sępopolu.
 
Załączniki:

Spotkanie robocze z Senator RP

Burmistrz Sępopola, Irena Wołosiuk, odwiedziła z roboczą wizytą Panią Bogusławę Orzechowską, Senator RP. Na spotkaniu poruszano tematy ważne dla mieszkańców miasta i gminy Sępopol, związane z pozyskiwaniem środków na realizację kolejnych inwestycji.
 
Trzeba sporej aktywności i wielu spotkań, by skutecznie pozyskiwać środki zewnętrzne na rozwój tak mało zasobnego samorządu, jakim jest miasto i gmina Sępopolu. Dlatego Irena Wołosiuk, burmistrz Sępopola często gości u parlamentarzystów i senatorów, dzięki czemu ma konkretną wiedzę dotyczącą źródeł finansowania gminnych inwestycji, działań kulturalnych oraz spraw dotyczących bezpieczeństwa mieszkańców miasta i gminy.

Ostatnio burmistrz Sępopola spotkała się z senator Bogusławą Orzechowską w Ostródzie. Spotkanie dotyczyło bieżącej działalności samorządu, realizowanych inwestycji oraz planów na przyszłość. Panie rozmawiały o środkach, jakie sępopolski samorząd może pozyskać na kolejne inwestycje. Poruszono temat programu„Polski Nowy Ład”, na który gmina złoży sporo wniosków na remonty dróg.
 
 
Rozmawiano również o możliwości dofinansowań jednostek ochotniczych straży pożarnych, o kolejnych inwestycjach na terenach popegeerowskich, remontach dróg zniszczonych przez eksploatację lasów, środkach na wymianę pokryć dachowych z eternitu oraz dofinansowania działalności kulturalnej.

Pani senator jest zainteresowana planami rozwoju miasta i gminy Sępopol. Na zakończenie zapowiedziała, że wszystkie inicjatywy mogą liczyć na jej pełne poparcie.

Sępopolscy urzędnicy już przygotowują kolejne wnioski dotyczące dofinansowania działań, o których rozmawiano na spotkaniu.


 

Wyłoniono wykonawcę inwestycji drogowej w Liskach

KOWR O/T Olsztyn sfinansuje przebudowę 3 odcinków dróg.
          W ostatnim tygodniu lipca zakończono postępowanie przetargowe dotyczące wyłonienia wykonawcy gruntownej przebudowy 3 niewielkich odcinków dróg w miejscowości Liski. W wyznaczonym terminie wpłynęły 3 oferty. Najkorzystniejszą złożyła firma „KWIAT” p. Mariusza Kwiecińskiego. Maksymalny termin wykonania inwestycji to listopad bieżącego roku. Podczas prac wykonana zostanie nowa kilkuwarstwowa konstrukcja dróg, zwieńczona wierzchnią warstwą z kostki betonowej (polbruk). Całość prac sfinansowane zostanie ze środków pochodzących z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa O/T Olsztyn.
          Nasze starania dotyczące przyznania finansowania na tę inwestycję rozpoczęliśmy jeszcze w ubiegłym roku, a wszelkie formalności sfinalizowano w obecnym roku. Dzięki przyznanym środkom kolejne ciągi pieszo-jezdne zyskają nową, estetyczna i przede wszystkim trwałą konstrukcję. Bardzo dziękujemy p. Grzegorzowi Kierozalskiemu, dyrektorowi KOWR z Olsztyna za przyznanie pieniędzy na ten cel.
            Na decyzję dotyczącą przyznania kolejnych środków z KOWR’u dla Lisek oczekuje jeszcze jeden nasz wniosek, tym razem na przebudowę kanalizacji deszczowej znajdującej się na działkach, którymi włada KOWR. Obecny stan techniczny tej infrastruktury wymaga podjęcia pilnych działań naprawczych. Mamy nadzieję, że w najbliższych dniach uzyskamy pozytywną informację dotyczącą tej jakże potrzebnej inwestycji w tej miejscowości.
 
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

3Galeria zdjęć: Liski 3 odcinki dróg

Czy pamiętasz, że spis trwa do 30 września br.?

Przypominamy, że na każdym mieszkańcu Polski spoczywa obowiązek, by wziąć udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021. Spis trwa do 30 września br.
 
Najdogodniejszą i obowiązkową formą udziału w spisie pozostaje samospis. Można go wykonać o każdej porze na dowolnym urządzeniu mobilnym podłączonym do Internetu, w domu lub gminnym punkcie spisowym.
 
Nie odkładaj spisu na ostatnią chwilę. Obowiązku spisowego można dopełnić drogą internetową lub telefoniczną do momentu aż skontaktuje się z Tobą rachmistrz spisowy. Jeśli rachmistrz zadzwoni lub odwiedzi nas w domu, zgodnie z ustawą o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań (art. 17a ust. 1-3) nie możesz odmówić mu przekazania danych.
 
Przypominamy, że rachmistrz dzwoni z numeru 22 828 88 88 lub z numeru infolinii spisowej 22 279 99 99. Zawsze możesz sprawdzić tożsamość rachmistrza, niezależnie czy zadzwoni do Ciebie czy zapuka do Twoich drzwi. Sprawdź jak to zrobić tutaj https://spis.gov.pl/jak-zweryfikowac-rachmistrza-spisowego/
Udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 jest obowiązkowy. Odmowa udziału w spisie powszechnym wiąże się z możliwością nałożenia kary grzywny przez sąd, co jest ujęte w art. 57 ustawy o statystyce publicznej.
 
W razie wątpliwości można zadzwonić na infolinię spisową: 22 279 99 99 lub zadać nam pytanie przez stronę internetową GUS: https://stat.gov.pl/pytania-i-zamowienia/pytanie-o-narodowy-spis-powszechny-ludnosci-i-mieszkan. Na pytania o spis powszechny zadane w mediach społecznościowych nie udzielamy regularnych odpowiedzi.
 
spis.gov.pl
Przypominamy, że na każdym mieszkańcu Polski spoczywa obowiązek, by wziąć udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021. Spis trwa do 30 września br.
 
Najdogodniejszą i obowiązkową formą udziału w spisie pozostaje samospis. Można go wykonać o każdej porze na dowolnym urządzeniu mobilnym podłączonym do Internetu, w domu lub gminnym punkcie spisowym.
 
Nie odkładaj spisu na ostatnią chwilę. Obowiązku spisowego można dopełnić drogą internetową lub telefoniczną do momentu aż skontaktuje się z Tobą rachmistrz spisowy. Jeśli rachmistrz zadzwoni lub odwiedzi nas w domu, zgodnie z ustawą o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań (art. 17a ust. 1-3) nie możesz odmówić mu przekazania danych.
 
Przypominamy, że rachmistrz dzwoni z numeru 22 828 88 88 lub z numeru infolinii spisowej 22 279 99 99. Zawsze możesz sprawdzić tożsamość rachmistrza, niezależnie czy zadzwoni do Ciebie czy zapuka do Twoich drzwi. Sprawdź jak to zrobić tutaj https://spis.gov.pl/jak-zweryfikowac-rachmistrza-spisowego/
 
Udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 jest obowiązkowy. Odmowa udziału w spisie powszechnym wiąże się z możliwością nałożenia kary grzywny przez sąd, co jest ujęte w art. 57 ustawy o statystyce publicznej.
 
W razie wątpliwości można zadzwonić na infolinię spisową: 22 279 99 99 lub zadać nam pytanie przez stronę internetową GUS: https://stat.gov.pl/pytania-i-zamowienia/pytanie-o-narodowy-spis-powszechny-ludnosci-i-mieszkan. Na pytania o spis powszechny zadane w mediach społecznościowych nie udzielamy regularnych odpowiedzi.
 
spis.gov.pl
1 2 3 4 5 6 ... 19

Kontakt - stopka

Adres urzędu

URZĄD MIEJSKI
W SĘPOPOLU
ul. 11 Listopada 7
11 -210 Sępopol
 
Tel. (89) 76 13 181        
Nr fax. (089) 679 08 21
 
e-mail : sepopol@sepopol.pl
NIP: 743-20-21- 679  REGON: 510743628
 
Nr konta 28 8855 0004 2004 0008 5316 0001
 
Pracujemy
poniedziałek  8.00 - 16.00
wtorek  - piątek 7.15 - 15.15
 

Godziny przyjęć interesantów:

Burmistrz
Irena Wołosiuk
 
zaprasza  interesantów:  
poniedziałek-piątek
w godzinach pracy Urzędu

Gminy Partnerskie

  • Logo: Lägerdorf Lägerdorf
  • Logo: Prawdinsk Prawdinsk